Entry Terakhir…

Selepas ni blog ni tak kan berupdate……sila ke http://ida81.blogspot.com untuk cerita seterusnya. Jumpa di sana🙂

Ida

5 responses to this post.

  1. wah kenapa pakai blogspot

    Balas

  2. “salam..hi kak mayang..kenal dida lagi tak?member PCM..akak,dida windu kat akak…baru dapat blog akak…”

    Balas

  3. eh eh..betul lah, nape lak pakai blogspot, worpress, sy rase lebih sistematic mudah nak baca….kalau blogspot memang senang nak upload gambar and posting….hahahaha,
    tapi memang lah kak blogspot nak pasang widget ape2 pun mudah…dkt wordpress nak pasang widget kena macam dulu hahahahaha
    ok salam selalu semoga dimudahkan urusan akak ni. jangan lupa la meski ada blog baru, blog lama senantiasa ditengok,hehehehe
    doakan saya, insyaAllah dalam 19 February nak nikah :¨) …..
    semoga dimudahkan segala urusan aminnnnn
    ok ok wassalam….

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: