Sagamiko Illumillion

Hari Sabtu lepas..di malam hari…ayah Aiman ajak keluar ke Sagamiko Resort. Asalnya nk ke tempat ni hari jumaat mlm…tapi disebabkan angin kuat hari tu n mcm agak sejuk..tak jadi le nk keluar. Dari rumah kami dlm sejam jugakla nk ke tempat ni.







Lepas tu kami naik lift ni utk ke atas.Agak seram sbb org pun tak ramai.Dah le satu lift tu kena naik 2org…Aiman dgn ayahnya…mama kena la naik sorg..huhu.Dah le benda ni takde tali pinggang ke ape..just duduk gitu je.Masa nk turun nasib la daku tak tersembam..ade pakcik atas tu pegang lift tu huhu.Dah sampai atas kami naik buaian pusing tuu…dh le sejuk nk berlama2 kat atas tu..nasib org tu bg selimut kat dlm tuu



Sblm balik..mintak pakcik kat situ ambikkan gmbr ni..tp takclear..dh le mataku mcm nk tertutup je..tp disebabkan ni je gmbr bertiga..letak jela :-p

3 responses to this post.

  1. Posted by mala on Januari 5, 2010 at 2:47 am

    cantek nyer….pemandangan waktu mlm byknyer lampu2 warna warni….best nyer…

    Balas

  2. salam ziarah mama aiman :p

    canteknya, penuh warna warni

    Balas

  3. Posted by aifastellar on Januari 6, 2010 at 1:06 am

    Salam!

    Subhanallah. Canteknye. Bile laa duit nak terkumpul nak jejak jepun neh🙂

    p/s: GREAT blog! keep updating and take care K.Ida.😀

    Your Silent Reader,
    aifastellar

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: