Wedges

Smlm buat wedges ni..sbb ada byk sgt potato kat rumah ni…resepi sendiri je ni..senang sgt!!!

Bahan:

Potato seberapa byk yg anda mahu (dibelah 4 dan direbus)

Sedikit serbuk kari,perencah sup,sdkt kiub ayam/ikan bilis dihancurkan,sdkt lada sulah,italian herbs,sdkt grm kalau tak cukup masin,sdkt air,sdkt tepung beras

Caranya:

-Potato yg dah direbus tu,gaulkan dgn semua bahan2 yg ada.Goreng hingga garing.Siap.

 

One response to this post.

  1. Posted by MeMySeLfAniS on Mac 9, 2009 at 11:54 am

    klo nakmwat cheesy die pandai x?
    nak2….
    tp kfc da diboikot…
    so, kne cr alternatif len…
    hehehhe….

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: