Coretan di Hari Khamis

Smlm masak mee rebus yg sgt simple…guna ape yg ada.Mee takde..ganti spaghetti…Hubby balik keje..makan ckp sedap…haha..bile msk main hentam2 dia ckp sedap pulak..Sbb lame sgt kot tak msk gini.Hari2 asyik mkn nasi je kan..mesti dh jemu hehe. Rase kuat skit smlm tu yg msk tu.Tak lupa jugak buat roti canai dan jugak gulai ayam je….gmbr tak ambik pulak..dh habis kena mkn :-p

Pagi tadi keluar kejap beli brg skit

Aiman dh ready dlm stroller…

mama Aiman yg sgt selekeh..tak mekap ape pun..takpe org tak nmpk..pakai mask :-p

Hari ni sibuk skit.Konon buat sponge cake tadi.Lepas tu Aiman tgk dia nk pulak dh..ish mane boleh tu utk besday Aiman esok le..mama belum hias ape lagi.Kesian kat dia buatla muffin coklat kejap. Byk sungguh dia mkn. Comot2 je pun..dh sibuk kat dapur tadi..xsempat nk buat elok2 :-p

Ni Aiman tolong mama buat sponge cake

Lepas tu masak nasi lemak..siap bungkus..haha.Rase mcm nk mkn nasi lemak bungkus.Nak beli takde pulak org nk jual :-p Daun pisang takde..tak rajin nk jln gi kedai thai

Esok ayah Aiman half day. Nak gi City Office..nk buat boshi techou. Sgt lupa nk buat benda ni..lepas tu nk gi klinik utk check up. Hmm…berdebar2 pulak rasanya. Nk kena ambik drh ni esok..haiii…lemah betul bab2 ni…Lepas tu esok takleh minum benda manis..ala2 kena puasa benda manis..mesti dia nk buat glucose test ni..nanti mesti kena minum air gula yg manis gile tu..huhuhuhuhu…Hopefully semuanya ok nanti. Selain tu nk byr duit utk booking klinik tu..semuanya nk kena cepat..sgt advance..nk bersalin mcm nk holiday pulak kena booking awal2..ngeh ngeh ngeh…

2 responses to this post.

  1. tersenyum cujie tengok nasi lemak bungkus tu
    bungkus dgn surat khabar jopon lagi
    mesti mahal kalau export ke malaysia🙂

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: