Jalan2 @ Nanasawa Shinrin Park

Hari Ahad , kami jln2 ke sini. Tujuan asal nk gi beli daging halal kat Atsugi. Sblm gi tu hubby bwk jln ke sini dulu kat Atsugi jugak..tu yg pegi.Kesian Aiman lama dh tak jln2…
Sblm tu ayah Aiman pasang ni dulu kat buggy Aiman. Kwn ofis ayah Aiman bagi benda ni.Org dh bagi..ambik jela hehe🙂



yeah..dh siap pasang..Aiman sgt suke sbb bile dh bosan duduk..boleh berdiri kat situ..takdela lari merata ye nak :-p






seronok Aiman dpt main air

5 responses to this post.

  1. Posted by ilhamzamry on Disember 8, 2009 at 2:39 am

    bestnya aiman……
    wah cantik ekk tempat tu mama aiman…..
    tengok air dia tu jernih, sejuk jek mata memandang….
    nampaknya dah mula pakai swetter tebal dah tu
    sejuk….. mesti best kan??

    Balas

  2. Posted by murni on Disember 8, 2009 at 4:48 am

    cam menarik jek tempat letak kaki stroller tu, leh maira dok gak mase tolong zayyan gi koen tu. nk kene carik gak ni..

    Balas

  3. tersangat cantik view tmpat ni..suka la..skrang nih autumn kan..

    Balas

  4. Posted by mala on Disember 9, 2009 at 1:34 am

    untung ler ada org bg buggy tu…dah save takyah beli…
    tgh musim auntum yer cantek ler…

    Balas

  5. Posted by mas on Disember 10, 2009 at 6:05 am

    oh..baru ku tahu kewujudan buggy tue…mcm menarik..agk2 ank2 ku yg x reti dok diam tu nk tak b’diri kat situ..hehe..nice view n nice place..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: