Makanan lagi…

Ni antara menu beberapa hari lepas
IMG_7708
baked macaroni
IMG_7715
garlic bread with cheese fondue
IMG_7713
si Aiman yg sibuk nk mkn garlic bread
IMG_7710
IMG_7703
buat donut…ade buat frozen skit hehe..karipap pun ade buat frozen tp mls nk ambik gmbr
IMG_7706
IMG_7727
bihun sup tulang
IMG_7696
yg ni tau tak ape?ni namanya tempoyak masak..bukan msk lemak tempoyak ye..ni tempoyak yg dimasak dgn daun2 ulam,ikan bilis/udang kering…tak tau tempat lain panggil ape..sedap tau benda ni..sgt suka.dulu masa student penah suruh mak msk byk2 bwk blk kat rumah sewa..sekali tu kwn2 org johor tak penah mkn..diorg ckp sedap n suruh bwk lagi nanti..so,everytime blk mmg suruh mak buatkan hehe🙂
IMG_7733
aiman yg baru je ditrimkan rambutnya olah mama.nmpk tak mcm benjol kat dahi dia.tu kena gigit nyamuk..tu dh surut dh..hari selasa hari tu lagi dasyat..baju Aiman tu dh berlubang sbb dia asyik gigit…ayah keje engineer tp x mampu nk beli baju anak :-p pakai jela nak sape suruh kamu gigit baju tu
IMG_7739
IMG_7737
Hari ni buat kek coklat lagi…lepas tu buat roti canai,gulai ikan buri n popia goreng…sibuk sgt di dapur….sampai x sempat mandi..wakakaka…
Esok ayah Aiman cuti..yeay! Takde plan ape pun..cuma esok nk bwk Aiman gi klinik la..mcm selesema pulak dh..ayahnya pun sama.

6 responses to this post.

  1. eee…nampak sedap benar macaroni goreng tu… ada tak resepi dark coklat tapi versi kukus punya…

    Balas

    • selalu ida buat bakar je..tp dulu penah jugak buat versi kukus..mane ntah resepinya nk kena cari balik…kalau resepi yg sama buat kukus pun ok je rasanya🙂

      Balas

  2. Posted by ilhamzamry on Oktober 18, 2009 at 9:14 am

    heiiiii saya sgt suka tempoyak daun kayu…
    tapi org perak masak dgn cili kering kan??
    org negori masak ngan cili api…..
    sedapppp…tapi skrg tak leh makan banyak2 sbb nanti izzach sakit perut…
    heheheh, kat mana mama aiman ambil tempoyakkk?? hhehe

    Balas

  3. mak saya pun kdg2 msk guna cili api jugak..janji pedas hehe
    tp tu saya guna cili kering blender sbb malas nk keluarkan cili padi hehe
    balik raya hari tu le..bawak naik flight hahaha

    Balas

  4. buah nashi tue buah apa yer ida .. comei jer gmbr dgn aiman yg bolat itu .. heh…he.. hari minggu mmg sodap mkn roti canai😉

    Balas

  5. adehhh..wpun baru je lepas mkn ni..tp bila tgk entry2 ida yg sgt la rajinnye memasak ni..mmg lapo dibuatnye..gee tgk blog ida ayyaz pun sibuk nk tgk..dia nmpk je muka aiman trus ckp..eee kawan!..hehehe..nampak kek coklat ida..trus ckp..wuuyooo kek cedapp!..hehehe

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: