Selamat Menyambut Bulan Ramadhan..

Sebelum terlambat,saya nk mengucapkan selamat menyambut Bulan Ramadhan kepada semua. Selamat menunaikan ibadah puasa…Ampun dan maaf jika ada kesilapan…Moga Ramadhan kali ini memberi lebih keberkatan kepada kita…
love

Mlm tadi ayah Aiman beli bunga api. Konon nk bagi Aiman main..mcm la budak tu reti :-p .Last2 tengok la sape yg main :-p Mama dia ada main jugak :-p
IMG_6946
IMG_6956
IMG_6948

Mlm tadi agak gelabah jugak bile rasa mcm badan Aiman ni panas. Cek suhu mmg 38degree lebih..cepat2 le lap2 kepala dia..letak kain basah kat celah ketiak..Time nk tido tu cek suhu dh makin turun..letak bantai ice..bg dia tido….Bangun pagi tadi cek suhu dh ok dah..lega la sgt..risau le musim2 skrg ni demam2..Aiman ni kalau sekali demam suhunya kang sampai 42 degree gitu..sape x risau kan…Jgnla dok demam2 lagi..

Ni menu hari ni
IMG_6974
IMG_6979
ada jugak masak tuna spaghetti..tp x ambik gmbr pun sbb belum rase nk mkn :-p

7 responses to this post.

  1. wahh sama2 bru siap buat kad posa..huhuhu.selamat berpuasa ye ida..moga semua sihat2 hendak ye..aminn

    Balas

  2. selamat berpuasa..

    salam ziarah..

    Balas

  3. salam ramadhan buat ida & keluarga😉

    Balas

  4. Posted by GooNe™ on Ogos 21, 2009 at 1:06 pm

    salam ramadhan untuk aiman sekeluarga moga ramadhan kali ini lebih bermakna walaupun jauh dirantauan

    Balas

  5. wah..dah main munge api dah??heheh

    Balas

  6. kak ida..
    nampak menyelerakan nasi daging tuh..
    kongsi recepi leh kak:P

    Balas

  7. terima kasih semua…
    shiera..nanti akak letak resepi k🙂

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: