Makanan…

Hari ni ayah Aiman ke Shizuoka..naik shinkansen..ada keje skit kat sana.Nasib baik pergi hari je tak kena tido sana. Moga selamat pergi dan pulang.
Tadi baru lepas buat tat nenas ni. Sebenarnya nak habiskan nenas. Hari tu beli sebiji buat rojak. Buat jela jem nenas mlm td…
IMG_5862
Ni menu hari ni dan smlm…
food
breakfast pagi tadi…
IMG_5855
Aiman dah pun tido..boleh la bersenang-lenang skit…hehe

2 responses to this post.

  1. tart nenas mmg peberet akak.. kalo time raya biskut yg akan beli mesti tart nenas sudahjd kemestian…ada lebih ker?? nak sikit…hhehehe

    Balas

  2. Posted by murni on Jun 25, 2009 at 7:01 am

    sedapnye tgk tart nenas kak ida tu. letakla resipi. selalu kalo wat jem nenas tu terkuar2.

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: