2 years 6 months old

Hari ni genapla Aiman 2 thn 6 bulan..haa..dh besar sgt dh tuu🙂
IMG_5814
IMG_5807
IMG_5810
IMG_5813
IMG_5815
hanger pun nk mkn ke..huhu. Ape saje yg dia boleh masukkan kat mulut dia akan gigit..dan jugak mengutip benda2 atas lantai..huhu. So,lantai kena la bersih selalu..kalau tak..kenyang le aiman…Dulu penah jugak taburkan halia..tapi lepas satu2 dia gi ambik mkn..haha..Ape saje kan dia mkn..ingatkan pedas dia x mkn…haha
IMG_5820
rambut dia dh panjang..mama dia dok geram2 je nak trim balik bagi pendek..tp ayah dia kata..tunggu la panjang skit..nk tengok jadi cemana..haha..Alah..kalau dh rambut tercacak tu..takde nk jadi cemana aihhh :-p

9 responses to this post.

  1. Posted by murni on Jun 18, 2009 at 1:45 am

    la aiman br 2 tahun lebih ke. ingat dtg umah ritu dah 3 tahun lebih. badan tough jek, leh adik zayyan geng ni..

    Balas

  2. Posted by s2m3r on Jun 18, 2009 at 1:59 am

    tetiba nak tanya
    aiman pandai tak berbahasa jopon yek ida..huhuhu

    Balas

    • haha..ntahle ..sbb kurang paham lagi ape yg dia ckp..ada setgh je boleh agak..tp kartun mmg kartun jepun je dia mau tgk.kalau lain..bo layan :-p dia x paham kot bhs lain wakakaka…

      Balas

  3. ee npk bulu ketiak…kekekekke… dah besau dah anak si ida nie… biler nak tbh lg???

    Balas

  4. aiman bru 2 thn lbh k.ida?
    nmpk cm dh tadika je

    Balas

  5. hahaha..tumpang gelak dlu bace2 komen2 yg ida balas..hihihi…aiman mmg nampak cergas dan bijak…rase ye ida, mmg die paham nihongo kot..nnti masuk tadika, mesti fasih nih..ida kena ganbatte belajar nihongo la pastu….

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: