Apa2 saja..

Weekend lepas kami x gi mana pun.Hari Sabtu cuma gi saloon gunting rambut..dptla mcm yg dimahukan..iaitu berambut pendek..haha..senang…panas pulak tu skrg ni…sgtla sesuai. Lepas tu kami balik rumah..Hari Ahad pun dok rumah aje.
Ayah Aiman sgt sibuk skrg ni. Mmg tiap2 hari bwk balik keje kat rumah. Weekend apetah lagi kan..huhu. Tiap2 hari tido pukul 12lebih. bukan ayah Aiman aje..Aiman dan mamanya jugak.Sbb Aiman ni selagi ayah dia tak tido..lampu dok bukak..mmg dia sibuk nk main jela..susah nk tidokan dia..kecuali dia tertido sendiri..huhu. Maka,tiap2 hari kami tersangatla mengantuk..tp nasibla dok rumah kan..boleh la nk tido sekejap. Tp Aiman jela tido seorg..mama Aiman bukanlah ‘kaki tido siang’ kecuali ngantuk tahap menggila tu tpakse tido lah jugak kan :-p.Kalau org keje mcm ayah Aiman lagila kesian kan kalau ngantuk..huhu..Tp tula..nk buat cemana…keje..
Dulu keje dgn machine..takde la leh bwk keje balik rumah kan..Skrg ni dh diberi Laptop..Dell Precision yg berat nk mampus tu haa…guna la sampai lebam. dh byk hari dh tengok dia dok menelek data model kereta suzuki swift tuu..
CIMG7590
menu 2 hari lepas
IMG_5560
kuih gelang ni sengaja sira gula sikit aje..xsuke manis2 sgt..:-)
IMG_5559
xtau nk msk ape hari ni..tgh dok pk….huhu. Tgh puasa2 ni…teringat pulak pasar ramadhan..huhuhuhu….sabar….:-)

9 responses to this post.

  1. wahh sedapp ye….dh laksaa gak…kena gi umah ida ni, cari daun kesum..huhuhu…

    Balas

  2. Posted by ijan@2 aka ummihakimi on Jun 3, 2009 at 4:55 am

    wah.. ida harus ku berjiran denganmu… tetiap petang ade je makanan best.. hhehehehhe

    Balas

  3. Posted by eza on Jun 4, 2009 at 2:58 am

    ida,camner nak kasi gula kat kuih gelang tu jadi putih ha???
    akak buat x menjadi la…

    Balas

  4. Posted by eza on Jun 4, 2009 at 8:25 am

    sukatan camner

    Balas

    • sukatan tu ikut byk mana kuih gelang tu le…contoh kalau 3 senduk gula saya letak dlm dlm 1 sudu kecik air je.bukak api perlahan.msk sampai berbuih2 baru letak kuih gelang tu.msk sampai betul2 gula tu kering.jadila putih gitu.

      Balas

  5. Posted by kombat on Jun 8, 2009 at 6:35 am

    kuih gelang.. oh kuih gelang.. sangat suka kuih ni! dpt tgk gambar pun dah mengenyangkan wahai mama aiman…😀

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: