Semalam…

Semalam masa tengah sibuk masak mee sup ni..
IMG_5521
Tiba2 rasa mcm nk gi tengok Aiman..sbb mcm lama je dia dok senyap kat bilik tu.Rasa mcm dia tgh buat sesuatu je…rupa2nya..
IMG_5500
IMG_5499
dengan muka tak bersalahnya..dia main Nivea cream mama..huhuhu..pantang lupa nak tengok kejap dh jadi mcm ni…..Tak tau nk letak kat mana dh..rumah ni mana ade laci berkunci..tu pun letak tempat tinggi tp dia panjat pulak😦 .Takpela..untuk menghilangkan rase sedih..mari kite tengok video ni..🙂 Cuba perhatikan betul2 video ni :-p


Lepas tu main2 clay dgn Aiman…tp last2 mama yg main :-p hahahaha
IMG_5501
IMG_5509
Skrg ni Aiman suke sgt pakai cap..pantang nmpk mesti nk pakai..sampai tido pun pakai..dh lena baru bukak..kalau tak dia marah :-p
IMG_5519
IMG_5520
Lepas bangun tido..main lukis2..kaler2
IMG_5523
last2 mama dia yg lukis :-p
IMG_5525
Tu je la aktiviti semalam…dh xtau nk buat ape dgn Aiman ..kesian kat dia..smlm pun bwk dia keluar kejap🙂

19 responses to this post.

  1. Posted by murni on Mei 27, 2009 at 1:59 am

    mehla aiman dtg umah auntie lagi main ngan maira.

    Balas

  2. Posted by hafiz on Mei 27, 2009 at 3:38 am

    akum ida…bleh kasi no emel anuar x?…emel sy…tengkuhafiz@gmail.com

    Balas

  3. Posted by hafiz on Mei 27, 2009 at 3:53 am

    ahahah….baru perasan…anuar yg menyanyi tu kan…yg kepala botak tu ngan speky tu…heheheh…ade bakat gak mamat nie….perghhh….bahagia la ida ngan dia…semua bleh buat….perghhh

    Balas

  4. hehehe..dah ghope mcm mamat Exile la pulak..ckp ngan Annuar blh le sign memana company nanti..

    Balas

  5. kalau dah jd kasyu mcm ni..arashi pun blh out ni..hehhe…tak gaduhlah nak beli nevia seguni pun..hahahah

    Balas

  6. wahhh..cantik yer lukisan ida

    Balas

  7. Posted by D on Mei 28, 2009 at 7:14 am

    waduh2 aiman .. ida aiman msk dlm mulut tak krim tue .. adehhh sabo jelahhhh

    Balas

  8. aiyoooooooo, bahyer betul aiman sekang, pantang leka ada ajer projek dia tuh!

    harap2 jangan mende2 tajam la dia buat eskperimen nanti..

    Balas

  9. Posted by idawati on Mei 29, 2009 at 8:46 am

    huhuhu… hubby akak nyanyi cam mawi la..
    klu balik mesia duet ngan mawi pon ok gak ni..

    kak ida pon mesti dh teror speaking jepong kan.. =D

    Balas

  10. Posted by Kak Sue on Mei 31, 2009 at 6:33 am

    huhuhu…Nisa’ dulu pun penah main losyen sampai habis sebotol. Masa tu Kak sue pun tgh masak…tetiba je dia dtg dapur membawa haruman yang semerbak…tgk2 terbalik dah losyen sebotol (mujurle dh nak habis).

    Balas

  11. segannye ako dgn ko nehhh..kemain rajinnye ko memasakkn..
    uma sebulan sekali pun jarang skali..eeee
    jgn ckp aiman je suka main losyen..ayyaz pun sma gk..mekap gee pun kene slalu dok tgk..kolo kite leka..mmg abis le ditonyoh2nye kt muka dia..haihhh..sabo jekkk..ida, lawa la ko lukis..gee tkde bakat melukis pon..bakat menjait manik ni pun..ntah dr mane la dtg tetiba jek..hua hua hua
    psst:/moh jd folower…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: