Apa dah jadi?

IMG_5497
Sape punye keje ni….huhuhuhu..Aiman la..sape lagi…habis kena korek.Nasib baik terperasan dia main. Padahal dh letak kat tempat tinggi tu..dan letak dlm bekas make up antik tu..huhu…tp dh dia panjat..huhu. Dah le siap sapu kat muka lagi..huhu..alahai Aiman..takde benda lain ke nk main.Byk dh toys kat rumah ni rasanya :-p

11 responses to this post.

  1. Posted by murni on Mei 25, 2009 at 10:57 am

    kak ida.. baru jumpe blog akak ni. saye amek link ek. tupperware akak ade kat umah ni, ritu lupe nk kasik balik..

    Balas

  2. Posted by rose77 on Mei 26, 2009 at 12:16 am

    wah….aiman pun nk bersolek ya……

    Balas

  3. alahaii aiman..per lg ida..minta la ganti..hihi..
    alahaii ida dh g costco yek, bru teringat nk tanye..lama dh tak gi..huhu

    Balas

  4. Posted by hafiz on Mei 26, 2009 at 4:54 am

    akum ida…nanti kim salam kat anuar ya…sy nie kawan lama dia….masa kat sekolah menengah dato’ syed omar SMDSO alor setaq….pasai resepi tu…tahniah la…sy nak minta izin ye nak buat…..tq so much

    Balas

  5. pandainya aiman…nak jadi professional makeup artist ye

    Balas

  6. aiman..aiman..bila mama marah..mesti aiman kata”aiman tak kisah” hehehe.

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: