Makan dan makan…

Smlm buat bun burger,daging burger ni.Kalau dok kat Msia..confirm beli je roti dgn daging tuu hehe
IMG_5311
IMG_5313
IMG_5314
Tadi..baru je buat Carrot Cupcakes ni..letak cream cheese..tapi tak berapa cantik pasal x reti hehe
IMG_5317
IMG_5319
IMG_5324
IMG_5325
sibuk sgtla assistant kecik tuu..dia pun nak letak carrot tu jugak🙂 Sblm tu tadi dia dah cucuk cupcakes tu..huhu..
Letih dh masak..esok nk cuti masak boleh? ada org nk tolong masakkan tak? hehe :-p

6 responses to this post.

  1. Posted by eza on Mei 15, 2009 at 7:07 am

    wah ida rajin memasak.nampak sedap kek carrot ngan burger tu….pizza pon nampak lazat gak.untung cik somi ngan aiman sebab mama pandai masak….

    Balas

  2. mama aiman mmg pandai masak…sodapp tauu..hihi..promote2
    comel la ida carrot tu..hihi.maner aiman tk geramkan aiman kan..

    Balas

  3. gebu nyer roti burger tu mkn mcm u pon sodap…rajin btul ida buat.. yer lah kalo kat sini beli jer..hehhehehe.. takpenah saya buat…
    cute ler cupcakes ada letak carrot lg tu carrot tu buat dr aper??

    Balas

  4. gebu nyer roti burger tu mkn mcm u pon sodap…rajin btul ida buat.. yer lah kalo kat sini beli jer..hehhehehe.. takpenah saya buat…kekekekkekee
    cute ler cupcakes ada letak carrot lg tu carrot tu buat dr aper??

    Balas

  5. salam ida… amat berselera dengan menu2 awak sedap2.. comelnya carrot tu.. akak link boleh

    Balas

  6. Posted by Kak Ila on Mei 18, 2009 at 4:56 am

    Bestle jadi ida.. housewife.. x yah fikir kerja.

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: