Before n After

2 hari lepas dok menjahit..asalnya baju lama tapi baru pakai 2 kali..lepas tu ketat..terus x pakai..drpd dibuang..jadikan baju Aiman..hehe..boleh dia pakai2 main kat rumah..skrg kan panas..tu yg jahit baju pendek gitu kat dia..dpt la sepasang baju hehe..senget benget pun..jadila..pakai kat rumah.Ni tgh dok cari kot2 ade lagi baju lama x pakai….boleh la make over :-p org takde keje gini le.. :-p
CIMG7564
IMG_5281
IMG_5285
muka aiman tu habis luka..dia garu..huhu..
gmbr kat bwh ni diambil masa pukul 11mlm..Aiman dok depan pintu toilet..sebenarnya tunggu ayah dia kat dlm tu..yg si ayah nya pun dok melayan main ketuk2 pintu..bagi tisu ikut bwh pintu…aiman ni selagi ayah dia tak tido..mmg dia takkan tido…yela..ayah balik dh pukul berapa..sehari bape jam je kan nk main dgn ayah dia..time ayah gi keje dia tido lagi selalunya…mlm2 pun aiman pakai baju pendek gitu..bukan ape..dia cepat berpeluh..tido pun berpeluh2 skrg ni..kesian..🙂
CIMG7565
CIMG7566

3 responses to this post.

  1. Posted by ilhamzamry on Mei 13, 2009 at 3:34 am

    amboi untung aiman dapat mama kreatif
    lawalah jadiknya mayang…nice
    good jobs mama..

    Balas

  2. teror tue ida .. baju gitue leh bertukar jd t-shirt comel utk aiman … alahaiiii pandai serba serbi😉

    Balas

  3. Posted by GooNe™ on Mei 14, 2009 at 2:04 am

    aiman2… aiman tengah nakal nanti bila dah besar mesti ida akan miss waktu2 aiman kecil2…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: