Aiman dah sihat !

Aiman dah betul2 sihat. Smlm pun dia dah bangun main🙂 Mlm tadi dia terjaga..tiba2 je sedar dia duduk..ingatkan ape..subuh td dia nk gi kat pintu bilik..Rupanya dia cari ayah dia..sbb smlm Aiman tido sebelah mama hehe. Bila nmpk ayah dia tido sebelah sana terus gi kat ayah dia. Hari Selasa hari tu masa mandikan Aiman ayah dia keluar..Aiman x sedar. Bile dah siap mandi..dia dok tunggu kat pintu toilet ketuk2 pintu. Dia ingat ayah dia ada dlm tu hehe…kesian…suke sgt nk ikut ayah dia skrg
img_5243
Hari ni ayah Aiman dh start keje..esok keje lagi..sabtu ahad ni cuti lagi hehe. Maka bermula la tugas saya seperti biasa🙂

One response to this post.

  1. alhamdulilla aina pun ptg ni sihat betui dah..nasib baik kejap kan..klu lama tk tau la.risauu sgt..hihihihi. mummy shaheer kim salam..hihi ..ida dh jawabb dah..hihi

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: