Mengimbas kembali…

Tadi terjumpe video lama Aiman. Sbb tu entry ni namanya mengimbas kembali hehe. Kelakar pulak bila tengok. Ni masa Aiman berusia 10bulan lebih baru pandai jalan..terkedek2 jalan..hahaha…


Dulu masa Aiman kecik2 selalu la dia jadi mangsa mama dgn ayah dia yg suke buli dia…









Zaman ketembaman Aiman..masa ni dlm 4-5 bulan gitu..skrg ni mana gi ntah isi kat pipi dia tu.. :-p tak tembam pun x larat mau angkat dh hehe






Perkembangan Aiman :
meniarap 4bulan

merangkak 6bulan

first teeth 6 bulan

nk masuk 7bulan dia berpaut kat benda utk berdiri

9bulan betul2 berdiri tanpa pegang apa2

10bulan lebih barula pandai berjalan..

kejap lagi akan ada 1 lagi entry utk hari ni…hehe

4 responses to this post.

  1. Posted by M@L@ on April 23, 2009 at 7:20 am

    comei betui aiman masa kecik…..geram tgk…

    Balas

  2. alahaiii comeyyyyyyyyyyyyy…kira tkdela aina ni cepatkan ida…hr ni tergolek2 duk panjat kat sofa, kat katil ida bg tu..semua la nk panjat..kt kite pun..huhuhuhu…kita baper bulan lg leh jalan la yek..isk isk..adoi ni pun dh tkleh nk kepung2 dah , ngamuk2 klu di kepung2..hihihi

    Balas

  3. mala~baby mana2 pun comei kan..hehe..dh bsr ni mcm2 perangai :-p

    aisha~ala..perkembangan baby kan x sama..ada benda yg cepat..ada yg dia lmbt..đŸ™‚

    Balas

  4. Posted by wan on Mei 14, 2009 at 2:45 am

    comelnya aiman masa kecil.sian dia kena buli ngan mama n ayah dia

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: