Jalan2 @ Ebina

Hari ni bawak Aiman gi Ebina. Saja nk bagi dia main2 kat situ. Dah 3 hari terperap dlm rumah. Kesian dia..nk keluar sblm2 ni asyik mendung hujan je. Lagipun ayah Aiman bagi duit..kad PASMO yg dah bertopup pun ade..hehe. Sampai je Ebina Station..baru perasan…lif dah leh guna la..sblm ni gi x siap2 pun lagi…lega..takyah angkat itu stroller hehe
cimg7430
cimg7431
dah sampai pun train nye
cimg7432
cimg7433
lajunya dia lari..adoila..letih kejar.Seronok sgt nmpk dia dok kejar pigeon tu..siap jerit2 lagi..pakcik makcik dok tengok je dia..hehe.
cimg7435
cimg7441
makan onigiri
cimg7444
kami pergi tak lama pun..mama Aiman sempat le gi Daiso beli brg sikit..hehe..lepas tu gi Kaldi..tp x sempat beli ape sbb ramai sgt org kat sini. Pelik betul..ingatkan weekend je ramai org..weekdays pun sama je ramai org..huhu..susah nk tolak stroller kat dlm tu..sempit.
On the way nk balik..ternmpk la bunga2 つつじ (tsusuji) atau azalea ni berkembang…cantik sgt..mcm2 kaler ade..geram tengok..hehe
cimg7445
cimg7446
cimg7448
cimg7449
cimg7450
cimg7451
cimg7452
cimg7453
cimg7454
Ni pic Aiman sblm dia tido tadi..benjol pulak dahi dia. Terhantuk bucu pintu. Dia main topi ayah dia..dia pakai..tutup muka dia..lepas tu dia jalan..berjalan dlm kegelapan le konon..sekali terhantuk. Dah le mama tgh mkn td..berhenti le kejap dh meraung mcm apa tadi. Lepas minum susu,dia poo poo la pulak…asyik terbantut mama nk mkn..terus mandikan dia..lepas tu dia main2 terus terlena camtu je…baru la rase lega..aman sikit rasanya.Dah le balik tadi kelam-kabut masak sbb lapo.Sblm keluar tadi ade beli onigiri 2 ketul..tp dua2 dh dimkn oleh Aiman huhu…
img_4454
sarung bantal tu baru je jahit smlm..hehe
img_4457
Menu lunch yg sgt simple hari ni..salmon basil,potato salad,tomato,brocoli sup..jadi la..mkn sorg..ayah Aiman kang balik mkn lauk tomyam seafood..mama Aiman takmo mkn seafood dah..gatal sana-sini..asyik bersin je..huhu..
img_4451

4 responses to this post.

  1. Posted by M@L@ on April 23, 2009 at 7:23 am

    cantekkkkk…nyer bunger kat sana yer…
    ida tgh diet ker simple jer menu..

    Balas

  2. M@L@~diet ape..hehe..tu nk cepat..lapo sgt..tu je sempat msk haha

    Balas

  3. Posted by ilhamzamry on April 23, 2009 at 11:06 am

    aiiii suka lah aunty tengok munga2 tu
    sarung bantal pun cantek…..terorr lah mama aiman nih.jelesssnya sbb aunty tak kretip macam mama aiman…

    hehehhee cayalah mama aiman….

    Balas

  4. adeh dah benjol laks dahi .. ida ..nanti tuam dgn ais bg reda skit k ..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: