Menu…dan Aiman

Semalam masak soto aje..

img_4444

Hari ni buat roti ni…roti ulat dgn epal…cukup la untuk breakfast esok..tp dh byk kena mkn dgn Aiman hehe

img_4446

img_4447

img_4450

Bun epal ni..intinya epal..epal yg dimasak dgn gula dan sdkt cinnamonšŸ™‚ Takde idea dh nk buat roti sebenarnye.. :-p

Mengantuk sgt sebenarnya ni. Mlm td sampai pukul 2pagi tak dpt tido..huhu. Sbbnya petang smlm masa berbuka puasa minum air nescaffe..dah le tghari smlm tido 2 jam..haha..ambik..nak sgt…Sedap je tengok 2 beranakĀ tu tido.Nasib baik x bgn lambat hari ni..fuh…

Ni pulak video Aiman…yg nk solat dgn ayah dia..mmg dia selalu ikut bila ayah dia solat..tp tengok la mcmana gayanya..nk ambik video ni pun kena sorok2..nanti dia nmpk..x jadi pulak…tp sila sengetkan kepala anda..saya xtau nk betulkan video nih..huhu

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: