Shiba zakura Matsuri @ Zama

Semalam (hari Ahad) kami ke festival ni. Pergi sekejap aje..sbb cuaca panas

img_4248

img_42811

Lepas tu ada org buat wau besar ni..tp belum siap..cuti golden week nanti baru diorg terbangkan..

img_4253

img_4254

img_4260

img_4261

img_4263

img_4268

img_4270

img_4277

panas sampai takmo bukak mata ye..hehe

img_4280

lepas tu kami beli うこん(ukon)=kunyit…jgn salah sebut  うんこ(unko) nanti jadi benda lain pulak :-p..beli sbb nk tanam..pokok lama dh mati😦. Harap betul la apa saya eja ni….translator pi keje…kalau salah tolong betulkan ye bagi yg tau..maklumla..saya tak sekolah dan x pandai mcm org lain..:-)

Lepas beli makanan sikit kami pun balik..mandi dan bersenang-lenang kat rumah..x thn panas kat luar… :-p Hari ni dlm mulut ni jadi ulser la pulak ade 2 pulak tu..aiyyoo..kurang minum air dan panas la nih..huhu

2 responses to this post.

  1. nanti nak gi tgk wau..ajek eh..heheh

    Balas

  2. Posted by ijan@2 aka ummihakimi on April 14, 2009 at 1:06 am

    wah sonoknyer aiman….. dapat g jejalan…. tengok muka mama aiman bukan main ceria g… ye lah… dapat g jejalan… dapat release tensen kan???

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: