Izumi no Mori

Hari ni ayah Aiman cuti.So,petang tadi kami bawak Aiman jalan2…ke Izumi no mori..dekat Yamato. Byk kali dah dtg tempat ni🙂.Ada Shiba zakura..tapi mcm tak penuh lagi..tapi cantikla jugak.

img_4098

img_4099

img_4084

img_4090

sampai terpejam2 mata i..haha

Aiman seperti biasa la…nampak burung..kejar..sampai jatuh2 tadi..ish ish..biarkan jela..asalkan dia seronok…dia dok gelak kuat sgt bila burung yg dia kejar tu terbang..sampai pakcik makcik kat situ pun dok tegur dia🙂

page13

img_4146

Lepas tu nmpk ada bunga tulip kat sini…cantik sgt…

img_4112

img_4116

img_41261

img_41272

img_4133

img_4150

img_4152

img_4153

img_4156

img_4162

img_4164

img_4171

img_4178

Terimalah pose dari Aiman sebelum dia tido tadi..hehe…

7 responses to this post.

  1. alahaiii comell ye aiman nih…gigi cantikk je..pandai mama aiman jg yek..

    Balas

  2. mak ai ida…cantiknyeee..tak terkata akak tengok gambar2 ni seme…

    aiman ni dah semakin encem aar daaa….

    Balas

  3. amboi2…best nye die berjalan…jelesnyeeee😀

    *lawaaa laa jepo0n time musim bunge..~ sayang nye sy tak sempat😦 *

    banyak tul kak ida jalan2 tgk bunge ea

    Balas

  4. Posted by M@L@ on April 11, 2009 at 3:11 am

    puas betul ida kat sana yer tgk bunger.. cantek sungguh musim bunger kat jeprun mcm2 bunger klr mengembang…
    bunger tulip mmg lawo… leh courier sini tak 1 balang pasu…hehehhehehehehehe

    Balas

  5. aisha~hehe..tu pun jenuh nk menggosok giginye..
    puteri1~hehe..aiman dh makin besar dh..
    nana~ala nana..kamu kan lg lame dgn kak ida dok sini…kak ida pun gi kouen dekat2 aje ha..bwk aiman ni.. :-p
    m@L@~emm..musim bunge mmg cantik hehe..1 balang je ke..ingatkan nk bagi 1 lori :-p

    Balas

  6. Posted by ijan@2 aka ummihakimi on April 11, 2009 at 4:54 am

    wah santeknyer….
    geram ler..
    rse nak baring2 je kt bunga tulip tue…

    Balas

  7. Posted by mayyaclassic on April 13, 2009 at 3:09 am

    Bestnyer tulippp, lawanyaaaa.
    geram la nengok aiman tu. Ni yang wat I nak buat dasar pandang ke timur plak nih.

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: