Aiman oh Aiman !

Pagi semalam keluar bawak Aiman berjalan. Sekarang ni tiap2 hari kena bwk dia keluar berjalan. Asyik tarik tangan mama gi kat pintu aje..huhu. Dah le takde kouen dekat2..hmm. Ni rumah makcik yg beberapa langkah je dr rumah saya🙂

img_4054

 

img_4056

img_4058

seronok dia bile dilepaskan hehe

img_4059

img_4060

pokok sakura yg dh mengeluarkan daun

img_4061

sekali angin tiup..dh mcm snow pulak kelopak sakura yg jatuh

img_4065

img_4068

img_4069

img_4071

Dah penat main,kami pun balik..huhu..penat jalan..dh le cuaca panas🙂

Petang bawak Aiman keluar lagi. Tapi depan rumah ajela. Ruang pun sempit je. Risau je sebab dekat dgn jalan. Main sekejap kat luar. Aiman asyik main batu je. Time nk bwk dia masuk dlm rumah…dia meraung takmo masuk..ish ish…Lepas tu terus mandikan dan terus goreng kuih kasturi ni

img_4077

Hari ni ayah Aiman cuti..ade benda nk kena uruskan. Ayah Aiman gi naik kereta tadi.Aiman ternmpk ayah dia naik kereta terus meraung.Sampai la skrg ni bile dia gi kat tingkap tengok kereta takde dia dok nangis. Ala…budak ni….

One response to this post.

  1. Posted by M@L@ on April 10, 2009 at 4:35 am

    aiman boring yer asyik dok dlm umah…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: