Saturday @ Seya

Hari ni rasa mcm nk gi jalan2 dan nak pergi Hard Off yg besar tu. Jalan sgt jam..huhu… ..lama dok dalam kereta je sampai bosan je rasa Kami lalu jalan ni..dan ternampak la ni…dh byk kali nmpk bile lalu jln ni.Tapi x tau nk pergi mcm mana. Last year, try nk pergi..tapi tak jumpa. Tengok map dlm internet pun tak jumpa . Hari ni kami nk pegi jugak..main agak jela..lalu mcm kat kebun mana ntah. Geram sgt tiap kali lalu jln ni dok nmpk pemandangan ni…

img_3551    

page3

page12

Lepas tu kami terus balik sbb jln sgt jam..ingatkan lepas nk gi Hard Off yg besar tu nk gi beli daging/ayam kat Atsugi atau Shonandai..Tapi dah lama sgt dok dlm kereta…singgah kejap kat 7 Eleven..beli mknan dan air utk dimkn/diminum dlm kereta haha :-p So,esokla nk gi beli ayam/daging dan brg2 dapur yg lain🙂

One response to this post.

  1. Posted by MeMySeLfAniS on Mac 22, 2009 at 8:44 am

    salam kak…
    huhuhu…
    akak ade ym x?
    saje tnye… saye ngan kwn saya sangat berminta nk knal ngan akak…
    huhuh…
    tetiap ari bkk blog akak…
    akak jgn fkr len lak ye….
    hehehehe….
    klo ade ym, leh antar ym akak kat email sy ek..
    nanti sy add akak…
    email sy sapphire_anis@yahoo.com🙂

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: