Makanan dan Aiman…

 

Ni masakan 2 hari lepas…

img_3225

kerabu mangga

img_3226

paprik

img_3231

ni nk letak nama apa ye..banana tart ke apa..saja nk habiskan doh dlm peti ais tuu.. :-p

img_3229

wholemeal bread

ni gmbr last week…dgn baby Aina…Aisha..oo..Aisha..saya pinjam anak awak kejap ye.. :-p Sorry,gmbr kurang memuaskan..pakai kamera kecik je.. :-p

cimg7290

Smlm mkn ni…habiskan buah mangga yg ada..ala..beli pun 2 biji je..sebiji 200yen…suke sgt kalau cicah2 mcm ni..kalau ada buah jambu ke…huhu..lagi sedap..

cimg7295

Ni pulak gmbr anak teruna saya..wah wah..bukan main lagi dia..sekejap je mama gi dapur…hobi dia mmg suke memanjat..so,mama dia kena peka dgn ape dia buat..kalau nak mandi nk gi toilet sekalipun..kena la cepat2 atau tunggu dia tido…tp..kalau nk gi toilet bukan kira masa kan :-p….nk solat pun mmg la dia dok panjat2 mama dia…selalu bentang sejadah 2..satu untuk dia..tp dia nk sujud atas sejadah mama jugak la..huhu…ape nk buat kan..dulu masa umur dia setahun mmg selalu kurung dlm katil dia..tp bile dia asyik panjat dan melakukan aksi nk terjun terus bukak katil tu..buat lagi bahaya je kat dia…hmm…sabo ajela kan…kalau weekend tu senang le sikit pasal ayah dia ada..boleh tolong tengok2kan..

Skrg ni kalau marah dia..cakap ‘amboi’ nanti mesti muka tu sedih…kdg2 dia meniarap terus atas lantai sbb kena mrh…ataupun..dia ambik tgn mama dia letak kat kepala dia…nk suruh gosok2 kepala dia la tu…hehe. Penah beberapa kali ayah dia marah dia…terus dia ckp ‘papa’..’papa’….ahahaha..terus x jadi mrh..ayah dia gelak…bukan papa la…ayah…kata ayah dia..bila kena marah baru nk ckp.. :-p

img_3206

img_3300

7 responses to this post.

  1. alahai senyuman aiman so cute…hihi…ida…mangga tu menggoda hati i la..huhu…terliur je rase…huhuhu..buat meleleh air liur je ni…kehkehkeh

    Balas

  2. Aisha~hehe..mangga tu..mmg menggoda..mcm x puas mkn pulak.. :-p..nanti bile2 kalau tersinggah kat kedai tu..dan kalau kite jumpe lagi..bolehla ida belikan…kalau ada la..huhu

    Balas

  3. Posted by alin3411 on Mac 11, 2009 at 12:57 am

    hish aiman ni…memang lasak tol….

    Balas

  4. aiman mmg aktif kan…emm sedapnya makan buah pelam n pencicah tuh..sedap2..

    Balas

  5. Posted by wnwh on Mac 12, 2009 at 12:56 am

    aiman lasaknya.suka panjat tul aiman boleh geng ngan ilmam la yer.nama pon lebih kurang jer bila sebut hehe😀

    Balas

  6. alin~hmm..anak lelaki mcm ni le..ape nk buat kan..sabo ajela..
    fiza~hehe…aah..suke sgt mkn gitu..tp payah nk dpt kat sini
    wnwh~hehe..boleh la geng..nanti lagi dasyat jadinye hehe

    Balas

  7. Posted by mas on Mac 16, 2009 at 8:32 am

    eii..seram tgk aiman panjat tue..stakat nie ank dare aku lum penah panjat camni.hehe..mesti nk tcabut tekak aku jerit kalo dia panjat camni..hehe.
    mknan semua nmpk mnyelerakan..comei baby aina..ehem..ehem..ko bile lg? tue dh mkn mangga tue?

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: