Menu dan Aiman

Smlm masak ni…margherita pizza…

img_3157

hari ni masak ni..

img_3160

singgang daging

img_3159

sayur rebus

img_3161

kicap tomato..haha..xtau nk letak nama apa pun

lepas tu buat kuih akok ni..ni le 1st time mkn dan buat kuih ni..hubby mintak lama dah nk mkn…ape daa..org utagha mintak nk mkn kuih kelantan nih..buat aje la kan..cari resepi dlm internet pun.. :-p..org guna acuan bahulu..saya guna acuan takoyaki aje..haha

img_3172

Semalam sibuk jahit beads kat tudung yg kosong ni…huhu..ntah la jadi mcm ape…ingat nk tambah lagi skit buat bunganya..tp mcm dh malas dah..Aiman asyik kacau jela..dia tarik benang le…nak main gunting la…tadi dia tumpahkan beads..huhu..jenuh mengutip..nasib dia tolong kutip jugak..benda2 mcm gitu suke la dia buat..tudung ni dah lama dah..saje nk bagi elok skoit..ade byk lagi tudung yg senasib dgn tudung tu…nanti la kalau rajin nanti boleh le jahit lagi..lgpun byk beads kat rumah…tau beli aje..tp malas nk jahit…beli yg murah aje kat 100yen shop

img_3168

img_3170

Aiman baru je tido ni..dah petang2 baru nk tido…dr tghari td..dia dok memanjat sana sini..paling ngeri bila hari ni dia dok panjat atas tv…ya Allah anak aku..ape nk jadi ntah ni..risau la sgt nk tinggal dia sorg2..nk mandi pun risau…takut dia  jd superman pulak kang..huhu…lepas gambar ni diambik..ape lagi..kena la Aiman..byk kali dh dok angkat dia turun bawah..tp mmg dia leh panjat gitu je..hmmm..ni kena beli tv baru pastu gantung tv nih..kabinet tv tu pun dh nk jahanam dikerjakan Aiman..huhu

img_3166

img_3167

6 responses to this post.

  1. ya allah, sampai betui2 atas tv tu..wua ngeri ye ida..slalu tgk ida letak gmbr die atas kabinet tv je..aiman jgn nakal2, sian mama aiman tu..take care okay..

    Balas

  2. Posted by ami on Februari 26, 2009 at 6:11 pm

    fuyoo aiman,siap berdiri lagi atas tv tue,die target nak sentuh aircond tue kotnye ida.

    Balas

  3. hahaha…aiman dh bleh cecah aircond la…kesian kt mama dok risau kat aiman tuh…

    Balas

  4. mak aih,hebat betul anak bujang ida ni.aiman suruh ayahnya beli tv plasma tu,hehe

    Balas

  5. Posted by mayyaclassic on Februari 27, 2009 at 5:46 am

    waaaaa aiman, baguih betol la.. tapi bagus gak bdak-budak nakal masa kecik ni, dia blajar banyak benda.teruskan aiman, bagus,bagus.haha

    Balas

  6. aiman tak kisah…..peduli apa dgn sakit….time sakit duduklah diam2…hehehehe…budak bijak mmg mcm tu ida….sabor sjlah ya….

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: