Dating dgn Aiman

Smlm bawak Aiman keluar ke Ebina. Saja nk bawak dia naik densya (train). Dapatla dia main2 kejar pigeon kat sana. Kesian kat dia…tiap2 hari berkurung dlm rumah je. Nasib baik la boleh jalan kaki je sampai eki (station)..kalau kena naik bas ke..malas le jugak..haha. Lagi pun ada PASMO ni haa..ayah Aiman dah top up…hah..ape lagi..guna ajela..ni naik sampai Yokohama pun lepas sgt ni…hahaha. Ebina ni tak jauh pun…Kami naik dari Sagamino station….lepas tu Kashiwadai….lepas tu sampai la Ebina ni…Boleh la jln2 cuci mata..sbb byk shopping complex….sambil terbeli mcm2 jugak..ahahaha…

page4

Aiman sgt seronok la dapat kejar pigeon tu. Sampai la ade seekor pigeon tu terberak atas telinga Aiman..sampai kena baju..huhu. Jenuh dok lap..balik rumah terus mandi…haha.

Semalam masak makanan2 ini

img_3096

whole wheat bread

img_3098

Kuih gelang

Menu hari ni pulak…

img_3099

Laksa

img_3100

spaghetti

img_3101

cucur badak

4 responses to this post.

  1. Posted by queen nurr on Februari 21, 2009 at 7:34 am

    bestnya mama bawak aiman jalan2…
    pigeon tu jahat ekk aiman, nanti klu dapat tangkap siap dia kan? heheheheheh

    Balas

  2. Posted by kombat on Februari 23, 2009 at 8:52 am

    sangat suka kuih gelang itu!!!

    Balas

  3. sgt rajinnye mama aiman ni memasak yee…kolo mama ayyaz ni sunggoh la pemalasnye haihhh..menjahit je rajin..hehehee

    Balas

  4. queen nurr~aah..pigeon tu terberak atas aiman pulak huhu..sekali sekala jln berdua dgn aiman

    kombat~kuih gelang tu kegemaran hubby saya!

    gee~xpela gee..rajin menjahit dpt duit haaa…hehe

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: