Aiman oh Aiman

Semalam ayah Aiman cuti…kami pun keluar ke Ito Yokado..beli brg skit dan jln2 cuci mata. Sementara tunggu ayah Aiman membelek buku kat kedai buku….mama bwk Aiman main kat sini. Lama jugak la dia main..hehe. Lega skit sbb x larat nk layan dah :-p . Lepas ayah Aiman dtg, terus nk bawak Aiman gi tempat lain. Punyela dia nangis…nk main lagi agaknye..    :-p Kalau nangis aje takpe…ni nk mama dukung dia…aduhai..lenguh la..bukannye ringan pun 12kg haa…dgn ayah takmo pulak. Lepas tu gi beli jus kat dia..mau la diam…lepas tu baru nk jln sendiri..Ayah Aiman pun beli la jugak benda yg mcm dia dok main tadi..dok layan main benda tu jela dr mlm td…

cimg7191

Ni video ambik last week…hmmm..x tau nk kata apa…

Aiman ni takde toys pun takpe..main botol je haha…. :-p

Aiman x baik lagi dr selesema..hmm..asyik keluar je..sejuk..payahla skit nk baik ni. Hari2 bagi mkn ubat. Punye la senang nk bagi dia mkn ubat. Tuang ubat dlm sudu..terus dia nganga je..ubat perisa ichigo (strawberry) mesti le suke🙂 .Setiap 15minit dok sedut hingus dia..hmmm.Hopefully cepat le baik…nanti nk gi jalan lagi🙂

7 responses to this post.

  1. makan ubat ye aiman…moga cepat sembuh…jaga mama leklok…

    Balas

  2. waa..aiman memang dah besar….ciannya dia selsema ye.. auntie doa aiman cepat sembuh ye…..aiman mang gudboy aar senang mama dia kasi makan ubat…klu aqilah…riuh rendah satu umah nak kasi sesudu ubat…adoiyaiii..seksaaaa….

    Balas

  3. Posted by M@L@ on Februari 12, 2009 at 3:43 am

    bagus aiman.. tak takut mkn ubat..bagus2x…nanti leh cpt baik..

    Balas

  4. Posted by ijan@2 aka ummihakimi on Februari 12, 2009 at 8:06 am

    wah..aiman pandai eh…
    sat g jadi pak andam ek..
    leh kawan ngan Hakimi…
    dah geram sangat
    bagi dia satu..
    lagipon aritu ade tersalah beli Compact powder
    tu yg leh bg kat dia….

    Balas

  5. izan~aiman jaga mama dgn elok sekali
    puteri1~aah..mmg dh besar sgt dh ni..makin byk perangai..bab mkn ubat mmg le senang sgt…
    mala~hehe..nmpk dh makin beransur pulih dh tu
    ijan~haha..budak2 skrg mcm2 la..selalu sgt dia tgk mama dok make up haa..kan dh tiru ni..bahaya betul..

    Balas

  6. aiman nie die tiru mama die make up nie..hihi~ budak2 pandai ikut gaye org laen kann..

    Ida : haaa..tu le pasal…bila mama nk make up dia pun sibuk sgt..mula2 tengok..lepas tu nk ambik nk buat jugak..hmm

    Balas

  7. aiman…nampak sangat tiru gelagak mak dia tu…kalau tak, tak dak dia boleh blh ikut aturan tu..blh bubuh kompak ..peh tu boh lipstik lla…mak dia punya step la tu…

    Ida : :-p huhu…semua nk tiru ni..lain kali kena sorok2 haha

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: