Happy Birthday…my dear hubby!!

 Hari ni birthday ayah Aiman..So,ni la pic mlm td. Dah masuk 31thn dah..hehe..tua dah. Jauh bezanya dgn umur saya :-p

Ayah Aiman sgt baik. Dia sgt rajin. Dia rajin kemas rumah, mengasuh anak dll. Kalau dia kemas rumah, lagi kemas dr mama Aiman..huhu. Sejak Aiman lahir, dia rajin mandikan Aiman,siapkan Aiman,buatkan susu untuk Aiman. Kalau Aiman jaga mlm2 pun selalu jugak dia bangun buatkan susu sbb mama Aiman kdg2 x sedar huhu. Jarang sgt nk tengok dia mrh…ke tak pernah nmpk marah. Dia pandai tidurkan Aiman skrg ni Aiman takmo tido sebelah mama dah. Ayah Aiman selalu muka senyum je…kereta kena langgar pun senyum je kan..kan…Dia lah translator saya yg paling setia menemani ke mana2 sekali pun sehinggalah saat nk di operate oleh doktor..hehe..Terima kasih segalanya…

img_2506

img_2510

img_2511

img_2512

 

Untuk ayah Aiman..Selamat Hari Lahir..Moga panjang umur dan murah rezeki…moga menjadi suami dan ayah yang terbaik…u r the best i ever had -Ida / Mama Aiman

11 responses to this post.

  1. hepi birthday en. nuar!!
    semoga panjang umur dan murah rezeki!!!

    Balas

  2. Posted by M@L@ on Februari 4, 2009 at 2:24 am

    happy b’day.. en.nuar..semoga pjg umur & murah rezeki

    Balas

  3. alahaii…so suit…hepi besday to ayahnya aiman…

    Balas

  4. Posted by aisha on Februari 4, 2009 at 4:33 am

    Happy Birthday Ayah Aiman..
    semoga panjang umur, sihat2 slalu n murah rezeki…

    Balas

  5. hepi birthday jugak utk en aiman…

    Balas

  6. wah… Terharunya dgn entry ni..
    Sy peminat setia blog ni.
    Semoga bahagia hingga ke akhir hayat!!

    Balas

  7. heppi bestday papa aiman .. wah best dp cuppies home made .. untung dpt mama aiman😉

    Balas

  8. Posted by mas on Februari 4, 2009 at 5:37 am

    wah…hepi bezday mr annuar…
    comei nye kek…yum..yum…
    semoga pnjg umur…murah rezeki..
    b’bhagia hgga ke akhir hayat bsama mama aiman,
    aiman n adik2 aiman..hehe..

    Balas

  9. Posted by wnwh on Februari 5, 2009 at 12:10 am

    hapi besday ayah aiman..moga murah rezeki n dipjgkan umur dan bahagia selalu ngan ida n aiman.

    Balas

  10. sampaikan salam kt ayah aiman yer..happy besday..mmg sangt manis dan sweet kek yg mama aiman wat kt hubby..
    moga dimurahkan rezeki dan dipnjgkan umur

    Balas

  11. epi besday ayah aiman..dua aje lilinnya..heehe..baru dua tahun plus plus plus ye…..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: