Jalan2..

Smlm iaitu hari Ahad kami ke Yokohama Osanbashi..Saja ambik gmbr je..takde motif lain pun memandangkan x tau nk pegi mana dah :-p .Cuaca mmgla cerah…tp angin sgt kuat. Rasa mcm nk melayang  je bila  kena tiup angin…nk berjalan pun susah…pegang kuat2 Aiman..takut melayang kang masuk dlm laut pulak anakku…Lenguh jugakla kaki ni berjalan :-) Untuk gambar selebihnya..sila la tengok http://zaidatulazra.fotopages.com

page

Tadi keluar sekejap dgn Aiman. Gi beli brg buat kek. Ada org tu mintak kek..besday belum lagi dah mintak kek :-p Nantila tunggu besday baru buat kek..x lama lagi..lagi berapa hari je lagi…Kaki ni tersangat lenguh..akibat berjalan smlm la nih…nak kemas rumah pun malas sbb lenguh..aiyyooo…

img_2383

anak teruna saya yg sedang lunch…penuh mulut dia sumbat nasi tuh..

4 responses to this post.

  1. Posted by mama mica on Februari 2, 2009 at 11:35 am

    ynag bentuk love tu-rumpai laut ker?

    Balas

  2. saya pun nak tanya apa yg love love tu?

    Balas

  3. aah…yg love tu nori/seaweed/rumpai laut tu🙂

    Balas

  4. kretip sungguh mama aiman nak kasi aiman makan….

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: