Aiman yg jatuh..

Hari ni Aiman jatuh.Asyik sgt memanjat tadi. Terkena bucu kabinet tu kat dagu..hmm. Menangis sampai tertidur pulak dia. Lepas jatuh tu,dia asyik gosok2 luka tuu. Sakit agaknya..darah byk jugak td..sampai baju mama pun kena..nampak isi jugak le. Letak ubat pun dia gosok dgn tgn jugak..lepas tu nangis. Nmpk mcm lebam tu makin terang pulak. Habis dah tak comei. Esok nak kena bawak dia check gigi pulak..hmmm…

img_2379

img_2381

9 responses to this post.

  1. ala.sian yer aiman luka..panjat2…boleh kawan ngan Ichlas…

    get well soon!

    Balas

  2. Posted by nurindhiaadriana on Januari 28, 2009 at 1:55 am

    siannyer aiman…ishh…ngeri rasanyer

    Balas

  3. Posted by wnwh on Januari 28, 2009 at 2:11 am

    camne leh jatuh nie aiman..sama ngan ilmam suka gak panjat2 nie

    Balas

  4. alahaii…siannya aiman…tulah…nakal sangat…hehehe

    Balas

  5. ala ciannyer…..sib baik le tak kena jahit yek…tapi biasa le anak lelaki…kat rumah ni dua org hero ni…asyik jatuh je kerjanyer…

    Balas

  6. alahai aiman .. aiman .. dok excited sgt.. sian tgk luka dia tue .. ida nanti ltk jeli gamat kt situe .. insyaallah cpt baik nantie …

    Balas

  7. Posted by Zen on Januari 28, 2009 at 10:23 am

    Alala.. Kesiannn.. Hehe.

    Balas

  8. iswatie~aah..suke sgt panjat2..semua benda nk panjat..lepas jatuh pun boleh dia nk sambung panjat balik..ish ish..

    nurindhiaadriana~hmm..budak takmo diam camni le..

    wnwh~hero la katakan..mmgla asyik jatuh je

    izan~haaa..tu le..🙂

    aja~hehe..hero kan..cam gitu le..letih nk layan..

    diana~aah..mmg dok letak gel gamat tu pun..cepat je kering luka tu

    Balas

  9. Posted by M@L@ on Januari 29, 2009 at 2:06 am

    ala sian nyer.. spai tertido menahan sakit yer sayang.. lain kali jgn pjt2 lg tau..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: