Kuih Raya

Tahun ni nmpknya saya hanya buat mini popia aje..

Tadi..saya menerima bungkusan pos laju dr mertua saya..Diorg pos kan kuih raya..tiap2 thun diorg mmg tak pernah lupa hantar. Terima kasih byk2..pakai pos laju pulak tu.Ngeri je tengok harga pos tu..rm360..huhu

Ada tart nenas,biskut suji,biskut nestum,biskut mazola,biskut makmur,almond suji,nyonya pie,cucur meneram,muruku,popia mini,serunding ikan,serunding ayam,kek lapis,kek buah,muruku,dan papadam..nasi impit,keropok ikan pun ade..Buka puasa nanti mmg ade yg akan makan kuih raya ni nanti..hehe..

6 responses to this post.

  1. yea..yea..raye..wah..bnyk nye kuih raye..nk skit..hehe..
    mertua ko mmg best la..x b’kire dgn anak menantu yg jauh di mata.
    yg penting mesti diorg nk ko sefmly rase suasane ari raye..

    Ida : setahun sekali mas..apa salahnye..hehe

    Balas

  2. wahhh…jelesnya…saya ni tadop mentua nak suh anto gini…uhuksss

    Ida : ala..takpela..saya ni jauh dimata…hehe

    Balas

  3. Posted by mica on September 17, 2008 at 3:50 am

    bestnya tgk ida……

    Ida : hehe..mmg best pun..habis dh kena mkn mlm td

    Balas

  4. Posted by s2m3r on September 17, 2008 at 7:19 am

    teringat zaman iLa buat mini popia….
    lepas hangos je….teros tak buat……

    Ida : dah fobia ke ila hehe..takpe..lain kali buat la lagi..

    Balas

  5. Posted by MAYYAMAYA on September 17, 2008 at 1:48 pm

    wahhh banyaknyer kuey raya, kita yang kat malaysia ni pun tak buat kuey raya lagi huhu..jangan plak raya nnti tinggal serdak je dah lah hehehe

    Ida : hehe..takpe..org msia bile2 boleh buat kan..kesian kat org yg jauh dimata nih hehe..kalau buat2 lebih tu..ingat2 la ye..haha

    Balas

  6. Posted by ijan@2 aka ummihakimi on September 19, 2008 at 1:28 am

    syoknyer dapat kuih raya…sekurang2nyer terubat rindu makan kuih raya malaysia kan….

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: