Special dinner

Semalam konon nye buat special dinner..sibuk di dapur dr pagi lagi..ni jela makanan yang ada…๐Ÿ™‚

nasi minyak

ayam golek

acar rampai

potato salad

kek coklat..comot2 aje hihi

bun sardin..ni buat utk breakfast

ย 

10 responses to this post.

  1. mak aiii…respek btol la kt ida nie, sensorang jek wat sume nie…pehhh…tabikk spring ooo….hehehe…..sume mknan menyelerakan…mkn wei, nanti dah pose…hehehe

    Ida : hehe..dah biasa keje masak-memasak camni…ape lagi yg boleh dibuat kat rumah kan..

    Balas

  2. untung en somi hang…
    dah ler cantik, pandai masak lak…naper hang tak bukak kedai makan kat sana…kedai masakan melayu…hehehe…

    Ida: hehe..jgnle begitu…masak utk sendiri makan boleh la ni..

    Balas

  3. btoll tu izan, adi sokongggg…!!!…bley wat duit poket kan…sure laku la….๐Ÿ˜€

    Ida : hehe..macam2 la..

    Balas

  4. Posted by MAYYAMAYA on Ogos 28, 2008 at 6:49 am

    sokong jugak. bukak kedai melayu!! makan ngan hubby je pon, siap buat deko2 lagi.. tak sia sia saya tersesat masuk blog ni dulu..

    Ida : hehe…utk hubby mesti la kena special kan…org tersayang le katakan..๐Ÿ™‚

    Balas

  5. wah sunggu rajin…nanti raya make sure buat open house ye..

    Ida : hehe..InsyaAllah..kalau buat, kami akan jemput๐Ÿ™‚

    Balas

  6. Posted by ilhamzamry on Ogos 29, 2008 at 2:54 am

    happy anniverssary yek…i ill pray for your happinest together forever!!
    take care…

    Ida : terima kasih….๐Ÿ™‚

    Balas

  7. waahh rajinnyer..comei sume masakan tu..musti sodap..ayam golek tu rambut punk kaler oren..comeii..nanti bley taruk resepi yer๐Ÿ˜‰

    Ida : InsyaAllah,nanti saya letak resepi ye…

    Balas

  8. what a nice blog u have…bestla…jom xchange link?
    btw, nama kita sama la..saya pun ida juga…salam perkenalan!

    Ida : tq…boleh aje…salam perkenalan ye..

    Balas

  9. Posted by mica on Ogos 30, 2008 at 11:37 am

    nk repi nk respi nasi minyak gn ayam golekkkkkkni resepi ….resepi

    Ida : ni lame x muncul ni tetty mane pegi…nanti aku letak resepi ye..

    Balas

  10. oh..aku t’miss semua ni. something wrong dgn pc ni..x update dgn sendiri nye..huhu..geram..anyway..ko mmg x sunyi dgn masakan dn makanan..mmg patut dpt pujian dr diorg yg bkunjung ke blog ko ni..
    aku cedok resepi ko yek…u done a great job my fren…ko yg ku kenali mmg kreatif..tp dulu x t’pikir la ko msk pun smpi kreatif camni..hehe..

    Ida : hehe..tq..ala..housewife mcm aku ni kejenye msk kan..masak jela..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: