Makanan,baju & Aiman..

Ni buat 3hari lepas…nanti ade masa bru saya letak resepi ok..teringin nk mkn ni..dh nk habis dh pun..

Hari ni hubby request nak mkn laksa..nasib semua bhn ada kat rumah..lepas tu dia nak mkn roti dgn sosej..so tadi buat la roti panjang..

3 hari lepas..asyik sangat dok jahit beads kat baju kurung ni..jahit kat tgn je..baru je siap tadi..time aiman tido tu..jahitla cepat2…takdela kemas mana..jadila kan..nk membuang masa..hehe

Next week,my hubby summer holiday seminggu…yeahh!! Tapi tak plan nak ke mana pun..takde budget le..hihi..dh byk berhabis balik bulan lepas…tak kisahla kan…janji ade org tolong jaga aiman..hehe..

Ni nak bercerita pasal Aiman pulak. Smlm Aiman tolong mama dia mop lantai…tp ala2 nak main sebenarnye tu..biarkan jela..janji dia x buat benda bukan2..

Hari ni pulak dia sibuk betul memanjat..tiba2 dpt ilham nk panjat agaknya..tercabar betul tgk dia posing camtu..bangga la tu dpt panjat…

tadi dok layan Aiman main..lately..nampak dia dah kenal bentuk…dah boleh masuk dgn betul..ade 1 lagi toys dia yg lebih kurang camtu…mmg asyik la kalau dia main tu..dok la diam sekejap..

7 responses to this post.

  1. wah …. best menu kali nie … meriah betu l … ida .. seksi la gmbr aiman yg dgn pampers tu jer .. seksi .. i loike …😉

    Balas

  2. Posted by Q on Ogos 8, 2008 at 7:39 am

    sungguh ku tak tahan tengok posing aiman tuh
    u mesti gelak tak sudah ngan pangai si aiman ni kan da
    vley dia posing macam tu lepas panjat kan
    adoiii

    Balas

  3. Posted by kombat on Ogos 8, 2008 at 8:37 am

    aiman pose ala model.. hehehe

    Balas

  4. Posted by MAYYAMAYA on Ogos 8, 2008 at 9:16 am

    adooooo
    best tol dak aiman nih..ada ciri2 nak jadi model pampers ni. I like!!

    Balas

  5. huwaaa….sana sini asik makanan jek…jelessssssssssssssssssssss

    Balas

  6. amboi aiman…kalah model iklan pampers..semua yg ko masak..
    nampak sggh menyelerakan…u done a great job..terer ko jahit
    manik..ari tu aku nk jahit x siap2..ape x nye..kejap2 nafisa kacau..
    kejap2 amna plak..eii..mmg minat jahit manik tp xde mase..
    bile mintak tlg ayh nye jage ank, aku nk jahit manik, dia kate buang
    mase jer…huhu..

    Balas

  7. diana~hehe..geram betul tgk aiman buat aksi camtu tau..
    Q~tu le..aiman pantang tgk kamera..buat pulak aksi camtu..
    kombat~haha..model pampers boleh la tuu
    maya~hehe…
    izan~hehe..meh le sini..
    amna~hehe..ala..housewife camni le ..ape nk buat lg kan..hehe..ko ade 2 heroin..susah skit la kan..aku yg sorg hero ni pun curi2 masa jugakla…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: