Aiman oh Aiman…

Hari ni, tak buat bento utk hubby pun. Beras dah habis la. Lupa nak beli..haha. Esok la baru nak gi kedai beli. Tghari tadi bawak Aiman keluar. Pergi beli brg dapur sikit.

Ni budak yg dah bersiap nak keluar ni,senyum aje dok dlm stroller..

Bunga ni tumbuh meliar kat depan rumah..ada byk sgt…cantik jugak…

Mlm ni tak masak utk hubby pun..msk utk diri sendiri dgn Aiman je..hubby ade party. Ptg td msk macaroni goreng aje.Tapi lupa nak snap gmbr sbb dah lapar sgt agaknye haha.Lepas tu ade buat popia goreng dgn kuih kasturi skit. Pagi esok goreng aje utk breakfast.

Ptg tadi bawak Aiman keluar kejap jalan2 kat luar.Bukannya dia berjalan pun..dia berlari.Adoii..boleh semput mcm ni le nak kejar dia…mcm nk kejar penyamun je.

Bukan senang nak ambik gmbr dia..asyik berlari aje…

Tiba2 je hari ni Aiman pandai bukak seluar sendiri…dah berapa kali dah dia bukak..adeihh..nak bogel ke tu Aiman…Sile abaikan gmbr background tu ye…rumah bersepah..raksaksa Aiman mengganas..hehe…

ni aksi apa pun x tau la..sakit lutut agaknya haha..suke hati la Aiman…

3 responses to this post.

  1. Posted by M@L@ on Jun 28, 2008 at 4:15 am

    kelakau si aiman ni… tu wat gaya itik berjalan ker?kekekkekekekeke….
    dah besau mcm2 aksi di buat nyer…..mmg cute…

    Balas

  2. Posted by mica on Jun 28, 2008 at 12:42 pm

    bab rambut maintain mcm mawi

    Balas

  3. M@L@~mcm2 perangai si aiman ni skrg tau..ish ish..

    mama mica~hehe..same mcm ayahnye jugak!!

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: