Weekend..

Hari Sabtu…kami kerumah Sheilla n Azam..ade besday party utk Adil,Adam & Aimee.Ramai jugak tetamu yg hadir…makanan pun byk sekali dan sedap2 belaka. Rajin Sheilla & Kak Shaz masak macam2..ada laksa,lontong,nasi impit,rendang,makaroni goreng,bihun,mee goreng,pizza,ayam goreng..mcm2 lagi….saya jugak tolong buatkan kuih kacang n bingka pandan…dah agak petang..baru la kitorg balik..disebabkan aiman dah mcm mengantuk..tp takleh tido disebabkan org yg ramai..masuk je kereta..terus lenaaa…hehe

Hari Ahad..keluar sekejap aje..Dalam pukul 12tghari..hubby ke Futamatagawa..buat international license.Pukul 4ptg baru la kami keluar.Pegi Sagami-otsuka..beli brg2 dapur di samping mencuci mata ke kedai2 baju..(takde yg menarik pun).Ni menu yg berjaya dimasak weekend ni…

Hari ahad…masak asam pedas ikan peri,sayur kucai goreng,twist donut.Pagi tadi pulak..breakfast dgn roti canai cicah kari ikan dan bento utk hubby pagi ni…kuih kacang dgn bingka pandan tu..hari sabtu tu buat..

2 responses to this post.

  1. nak pingsan tengok gambo makanan tuhhhhhh…

    Balas

  2. cendawan~asyik mkn..mkn aje saya ni..hehe..saya pun nk pengsan hehe

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: