Aiman..1year 5months old

Aiman skrg ni tgh practise suap sendiri makanan pakai sudu. Awal2 bagi je dia main2 dgn sudu tu. Lama2 pandai la dia cedok sendiri. Tapi mmg berterabur le..nasi ke mana..mangkuk ke mana. Dia gi bwk mangkuk tu merata2..sabar jela. Takpela.lama2 nanti pandai la tu….

Last week, kami semua ke Kisarazu..pergi mengutip asari (asari ni mcm lala kot). Susah jugak nak mencarinye..hehe. Sampai lenguh ke tangan ni. Tak boleh le nak jadi pengutip asari yg berjaya camni hehe. Aiman pun dok korek jugak…ape yg dia cari pun tak tau la. Janji dia dok diam. Disaat2 akhir je dia dh sejuk kot..kena dukung jela. Tengok couple2 yg lain pun sibuk mengorek..mcm2 gaya..haha.

gambar lagi..please visit http://zaidatulazra.fotopages.com

 

 

 

4 responses to this post.

  1. wah bersungguh2 aiman tolong carik asari … penuh bersemangat tue😉

    Balas

  2. wahhhhhhhhh, ni tengok gambo2 nih rasa nak gi pantai la jugak…lama dah tak gi nih…

    Balas

  3. Posted by M@L@ on Mei 22, 2008 at 7:39 am

    Seronok nyer biler tgk aiman cari asari igat masa kecik2 dulu g sawah lps tu tangkap ikan….

    Balas

  4. diana~ist time dia dpt main pasir camtu..hehe
    cendawanintim~yela..sekali sekala seronok gi pantai ni
    m@L@~hehe..seronok kan kecik2 dulu

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: