Smlm dan hari ini..

Semlm hubby balik awal.Bila buka je pintu dia tanya..kenapa x siap lagi.Haaa?siap nk gi mana?Lerr kan ade appointment dgn klinik gigi..huhu.Mana ler ingat.Ingatkan x confirm lagi. Kelam-kabut pakai baju..x make up pun haha..nasib dh gelap time tu..takpela..takde org nmpk pun. Masa nk kunci pintu hubby tanye..kad klinik ada bwk..ada dlm beg saya kata. Sampai dlm kereta cari le kad tu..tunjuk le kad kaler pink tu kat huby.Sekali dia ckp…ni kade klinik gigi yg dulu ni..bukan klinik gigi yg tu..haha..mane la saya tau kad tu kad mana. Hari ni cari pun x jumpe. Sampai klinik ckp jela kad hilang.Tp org kat klinik tu pun ingatle dgn saya yg x tau berckp ni..Siap suruh hubby masuk sekali sbb nak suruh dia cerita kat doktor tu sakit kat mana..kena tampal pulak gigi ni..17hb nanti kena gi balik..

Hari ni..pukul 10pagi..dah bawak Aiman keluar. Nak pegi beli brg dapur aje. Tapi tak pergi supermarket yg dekat tu. Rasa nak pegi yg dekat Sagamino Eki tu. Jauh le jugak. Tapi sbb x panas..x le terasa letih. Aiman asyik menyanyi je bile dlm stroller..hihi..sampai ramai makcik2 dok tegur dia. Byk jugak brg beli..tapi sangkut aje la dekat cangkuk kat stroller tu. On the way nak balik..nmpk bunga Fuji ni..

Sgt cantik bunganya..cepat2 keluarkan kamera ambik gmbr ni. Lepas ambik gmbr ni..tiba2 stroller terbalik kebelakang..huhu..nasib la Aiman x ape2.Maybe sbb byk sgt brg sangkut kat stroller tuu. Aiman pun dia aje. Nasib le kepala dia jatuh kena brg2 yg dibeli tu..takdela kena atas jalan. Lepas tu tgk2..telur yg beli tadi dah pecah..beli 10biji..5biji tu pecah…huhu. Malangnya nasib. Tu le..nak ambik gmbr sgt..

Sampai je kat rumah..nampak 2org anak jiran.Sorg lelaki sorg perempuan.Yg lelaki ni maknya org Filipina.Yg perempuan ni pulak..ayahnya mix Sri Lanka+Malaysia.Byk ckp betul budak2 ni..sampai takut aku.Bukan takut pe..sbb x berapa nak paham..haha.Budak perempuan tu tunjuk aiman..dia tanye..onanoko?Haha..sian Aiman..aku baru je botakkan kepala dia tadi..budak tu boleh kata girl pulak dah..Lepas tu main2 kejap dgn Aiman..bwk jela Aiman masuk..aku x paham sgt budak2 tu ckp..haha..Dia nak ajak Aiman main kot..Tunggu la ye budak2..auntie pandai ckp dulu wakakaka.. Sekian cerita utk hari ni…tata…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: