Weekend

Last Saturday, tengahari tu kami ke klinik kat Hirukawa tuu..Aiman dgn ayahnya aje yg jumpe doktor psl diorg x berapa baik sgt dr selesema batuk. Kali ni Aiman dpt ubat botol lagi besar dr hari tu..hehe.Bila makan je ubat..ngantuk je dia.Tapi mama suke la..sbb dpt bertenet,masak..takde org kacau..hihi.

On Sunday, kami ke Yamanakako bersama2 kengkawan yg lain. Nasibla cuaca menyebelahi kami.Awal2 pagi dah hujan rintik2..nasibla berenti.Sampai je kat atas bukit sana tuu..berkabus sampai x nampak apa. Tiba2 je..mcm angin tolak kabus tu..terus nampak Mount Fuji. Ramai jugak org tgk. Mungkin rezeki bagi mereka yg belum dpt tgk..nasib baik laa kan.

aiman dan ayahnya….

ade byk lg gmbr…view my fp http://zaidatulazra.fotopages.com🙂

Hari ni hubby kata nak gi klinik gigi lepas dia balik keje nanti.Eh,tapi betul ke ni..td call dia..tp hp dia tinggal rumah pulak..ish ish. Gigi ni takde le rase sakit dh sbnrnye..tp seeloknye nk kena check jugak le..nape ari tu sakit. Nasib la x sakit mase gi jalan ari tu. Tp kalau sakit..dlm keta kitorg ade 2 org dentist..haha.

Baru lepas bangun tido ni.Tido dgn Aiman.Tapi dia yg jaga dulu.Abih dia ketuk muka mama dgn Vicks,dia korek mata la..hidung la..sampai mama bangun jugak.Lepas tu bukak le cite yg dia suke tu..Jap lagi nak gi canai murtabak pulak..lapar la.

 

 

One response to this post.

  1. cepat baik erk…

    murtabak…adehhhhhh…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: