Hari ini…

Sebelum apa2, nak cerita pasal Aiman dulu. Aiman skrg ni dah 1tahun 4 bulan. Makin pandai posing depan kamera. Tengokla gambar tu,tak tahan nak tergelak bila tengok. Bila mama dia keluarkan kamera nak ambik gmbr dia, mesti dia akan control muka dia sambil senyum macam ni…cewahhh!!! Senyum siap nampak gigi tu..hehe. Selagi tak simpan kamera tu..selagi tu le dok keras kat situ dok senyum..hahaha..anakku anakku. Terhibur rasenya hati ni bila berdua dgn dia kat rumah setiap hari. Tapi ada masanya suke la..ada masa dia membuas tu rase geram le jugak..hihi.

Aiman skrg ni macam takde selera nak makan. Maybe sbb dia dok batuk dgn selesema tu kot. Hmm..mcm2 makanan dah buat kat dia..adela..3-4 suap je dia makan. Tapi minum susu laju jela. Nak bagi makan ubat pun susah..kena paksa sumbat jgk dlm mulut tu. Kalau tak mkn ubat cemana nak baik kan. Nak sedut hingus pun susah jugak..sampai kena pegang tgn dgn kepala tu. Dia takmo pun kena la buat jugak. Tak sanggup nak tgk dia dok selesema je. Lagipun mcm x elok je kalau budak kecik ni batuk selesema lama2..takut jd infection kat mana2.

Ni bento hubby 2hari lepas kot..nasi goreng udang..

Yang ni pulak bento pagi tadi..hari ni ler tu..sate ayam,nasi impit

Harap puas hati la ye. Dah tak tau nak msk ape sebenarnya. Lagipun diri ini masih x berapa sihat. Sakit gigi..selesema batuk pun belum baik. Ni dok berdarah pulak hidung ni..huhu. Masih lagi menunggu bile masanya dpt gi klinik gigi. Nmpk gayanya mcm kena tunggu hari sabtu jugak ni…hmmm…..nasibla x berapa sakit sgt dah..hari isnin tu je rase sakit sesangat.Ade ubat ni leh le bertahan sikit. Mengenangkan Aiman yg takde org nak jaga kalau mama gi klinik gigi..tpakse le tunggu hari sabtu jugak.Ayah dia takleh nak cuti lagi.Baru sgt ambik cuti. Nak bwk Aiman sekali..nak ikat dia lame2 kat stroller tu..budak ni bukannye nak..Kang menjerit2 mengamuk kat situ..aku jugak yg susah.. So,hari sabtu ni..by hook or by crook..aku MESTI  ke klinik gigi jugak..x daya aku nak bertahan lagi..lantak gi le kalau ade plan menarik ke ape ke..Takde maknanya kalau gigi dok sakit…

2 responses to this post.

  1. sangat stim tengok nasik goreng udang itewwww….

    Balas

  2. Posted by M@L@ on April 26, 2008 at 2:21 am

    dah lama x tgk budak kecik ni dah besau dah…..
    suko tangkap gambo yer…. penoh gigi dah…
    ni mesti dah pandai ckp kan!!!! so ckp kan mama nak adik……kekekekkeke

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: