Demam

Tak larat sgt hari ni.Pukul 3pg td menggeletar seluruh badan..sampai pakai jaket tebal.Demam rupanya..patutla rasa sejuk semacam..tapi badan ni panas. Pukul 4pg bangun lagi sbb rasa nak termuntah..muntah keluar kahak hijau je..eiii.Smlm Aiman demam..hari ni mama dia pulak…ayah dia pun mcm dh terjangkit jugak..Bukan demam aje..tapi batuk dgn selesema sekali..adeihh. Smlm beli ubat je dkt farmasi..Aiman jela gi doktor.Lepas mkn ubat tu..pakai ubat spray kat hidung ni sbb hidung tersumbat. Mlm tadi..tiba2 je bibir atas ni membengkak. Agaknye sbb alergik kat ubat tu kot.Sbb ada tulis..kalau ada kesan sampingan spt bengkak atau gatal..jgn pakai dah.Hari ni bengkak tu still ade..cuma dah surut skit. Eii..sgt buruk le muka ni dgn bibir mcm tu..kalau jadi mcm Angelina Jolie takpela jugak..nmpk seksi. Skrg ni demam pun mcm dh kurang skit..tp x lalu nak mkn.Badan pun rase lenguh je..Aiman pun mcm susah sgt nk bagi mkn ubat dgn nak sedut hingus dia…asyik lari je.Kesian kat dia batuk selesema jugak. Okla..entry kali ni takde gmbr..cite psl sakit jela.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: