I’m back!!

Hai semua…internet rumah saya baru pasang semalam. Tq ye pokcik din tolong psg hihi. Kiranya..lepas 3minggu pindah baru dpt pasang..lambat betul la. Byk yg x dpt update ni..baru sempat update kat fotopages je..sila la melawat ye http://zaidatulazra.fotopages.com

Rumah pun x berkemas sepenuhnya lagi.Kenapa?Sbb sempit le.Kurang 1 bilik.Nak kena beli rak baru leh susun semuanya. Penat tau pindah2 nih..huhu.Rase takmo pindah dah je.Kalo ade org nak tolong kemas n angkat takpela..hihi.

Hari ni selesema dgn teruknya.Malam tadi asyik terjaga je sbb batuk sampai nak termuntah..adeihh. Tak larat tak larat pun..keluar jugak tadi..ade benda nak kena beli..tp kejap jela.

Aiman tgh tido skrg ni..lama dah x update psl dia. Makin aktif sgt2 skrg ni. Suke sepahkan barang.Bila mama kemas kat sini dia sepahkan kat sana.Sehari x tau le berapa kali nak kena kemas benda yg sama. Ada sekali tu dah geram sgt tape kan tgn dia biar dia takleh buat ape2..haha..tapi kejap jela..lepas tu bukak balik. Yg paling dia suke skrg ni..dok cabut paip kat tpt air keluar kat washing machine tu…lepas tu sepahkan periuk2,bekas kat dapur,sepahkan buku2 dari rak,sepahkan baju2 yg dah berlipat.Fuh!!mmg tercabar ok!Tiap2 hari mama dia ni dok kena buat benda yg sama berkali2 sampai naik geram dah..haha.Rase nak gantung semua benda kat siling le.Bila nak bwh turun bawah..boleh tak gitu?

Cukupla entry kali ni sbg permulaan..x larat nak duduk lama2..rase nak baring je..hidung ni asyik meleleh je..haha

 

 

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: