Berita terkini..

Aiman

Hari ni Aiman dah sihat sepenuhnya.Pagi ni dia dah tak cirit-birit lagi.Smlm cirit hanya 1 kali je. Aiman pun dah boleh senyum2 main2…sblm ni muka asyik masam dan asyik merengek aje.Alhamdulillah….

Mama Aiman

Hari ni masih lagi batuk x berenti…sampai nak termuntah.Malam tadi tidur mcm x berapa lena sebab asyik batuk.Kahak pun berketul2….selesema pun x baik2…hari sabtu tu dh hilang sakit tekak…tapi kena selesema dgn batuk pulak..Skrg ni still mkn ubat….harapnye cepat2 la baik ni..x tahan dah batuk2 ni…

Ayah Aiman

Hari ni dia pergi kerja.Hari Sabtu dia pergi cabut gigi…darah keluar dgn byknye sampai dia termuntah.Semalam pun dia muntah dgn banyaknya sampai demam.

Disebabkan semuanya sakit,semalam x dpt la kitorg pegi besday party..huhu..nasib dpt jugak merasa tomyam yg sedap itu..hihi…sampai asyik batuk sepanjang malam……

Barang utk pindah baru kemas sikit2 je…memandangkan semua x sihat.Dalam bilik tu…bersepah dgn barang x abih kemas..tengokla..hari ni kalau free..nk buat skit2 mana yg patut..3minggu je dr skrg…..

cimg3334.jpg

cimg3343.jpg

ni pic Aiman time demam hari tu…kesian kan…

cimg3357.jpg

ni pic hari sabtu…sakit2 pun keluar berjalan kejap…

 

5 responses to this post.

  1. pakai syarikat apa pindah nanti?

    Balas

  2. Posted by M@L@ on Mac 4, 2008 at 4:32 am

    Syukur alhamdulillah aiman dah sihat… leh ler main2….

    Balas

  3. baru tau Mayang ada blog..heheh
    bleh le singgah sini nanti

    Balas

  4. HE~sykt rumah ke??kalau rumah..MAST..utk angkat brg2 nanti sewa lori je..hubby drive sendiri..angkat dgn kengkawan yg lain..rumah nk pindah tu x jauh sgt dr rumah skrg ni..

    M@L@~aah..aiman dh sihat dah..seronok dia main2

    ila s2m3r~hehe..baru tau ek..hehe

    Balas

  5. Posted by queen nurr on Mac 9, 2008 at 1:10 pm

    syian tengok aiman…..puas nak tahan demam…tak pe lah aiman, nak besar kan??

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: