2kg

Semalam…demam jugak.Sampai 39degree la jugak…menggeletar seluruh badan sampai cramp2 kaki ni. Dahle Aiman asyik merengek je semalam.Tambah plak dia cirit sampai 11 kali.huhu..sgt letih nak basuh.Dahle tgh demam..nak uruskan dia lagi…rase mcm zombie je dah.Nak mkn pun x lalu sbb tekak dok sakit.Sekali buang kahak sampai berketul2..adeihhh

Hari ni dh tak demam dh..cuma sakit tekak je lagi.Mlm td mkn jugak skit.Hubby beli nasi dgn unagi (belut)..lembut2 tu boleh le rase nk mkn.mkn skit je pun..lepas tu mkn tofu je. Aiman pun mkn jugak.tp lepas tu dia muntah skit.

Bape hari dah asyik x berapa nk makan…sampai berat turun 2kg dah ni..jadi le 59kg.Nampaknye kali ni saya dptle 20,000yen pulak ye En.Annuar…kekekeke….1kg utk 10,000yen…..bulan lepas turun 1kg..sebab demam muntah….berat turun sebab sakit je..huhu…

Nak gi masak la pulak..alang2 budak tu tido..bila jaga asyik nangis je..nak msk sup ayam..nti boleh mkn dgn Aiman sekali…

3 responses to this post.

  1. la kesian nyerrr…aiman & mama aiman…
    take care k…

    Balas

  2. Posted by M@L@ on Februari 29, 2008 at 3:41 am

    kecian nyer anak beranak demam… mkn ubat tau moga cpt sehat

    Balas

  3. ayin~tq

    M@L@~tq…dah beransur pulih…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: