Mama pun rasa nk demam!

Hari ni rase x sedap badan le.Tekak ni sakit sgt.Tadi buang kahak pun mcm ada darah skit.Tak larat sgt.Rase seram sejuk je badan ni dr malam tadi..mcm nk demam.Aiman pulak cirit-birit dah 3 kali.Cirit yg sgt dasyat sampai melimpah ruah..belum sempat nak basuh selimut,tilam yg kena…dia cirit lagi…alahai…kesian sgt.Asyik nangis nak meriba je…sampai dia tertidur.Minum,makan semua tak nak..mama pun sama..x lalu nk mkn disebabkan sakit tekak yg melampau ni.Nak telan air pun rase nak nangis….nk berckp pun malas sbb sakit….adusss….Rase mcm nak tido je lagi ni…alang2 aiman tgh tido..Tapi kena msk sikit utk hubby,nanti dia balik lapar nak mkn…Bulan ni bulan sakit agaknya….

2 responses to this post.

  1. ALAH CIANNYER..SABO LER IDA…
    BAK KATER p rAMLE..
    cobaan…
    cobaAN…..
    semoga cepat sembuh…
    sat g ida kurus ler..
    x lalu makan.
    x yah diet..
    kan ade hikmah disebaliknyer tue..

    Balas

  2. ijan~tq…hehe..tu le..dah turun 2kg dah pun ni…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: