Yesterday…

Psst…buat yg dah men’tag’ saya..akan saya buat bile ade mase lepas ni ok…

Smlm bz sikit..jd babysitter..agak kelam-kabut jugak…sekali dua org ‘buat kuih’…hehe…

Menu smlm..

collage4.jpg

menu 2 hari lepas…

collage7.jpg

gmbr 1st tu..cucur nangka..sedap tau..tu my favourite sejak kecik lg..selalu suruh mak buat dulu..skrg ni kat sini beli nangka dlm tin jela..hubby pun mcm suke..dia kata mcm cucur cempedak..hehe..sape teringin nk mkn cucur cempedak kat sini..tryle buat cucur nangka..🙂

bila tgk udang tu..baru teringat psl Aiman. Lepas dah goreng udang tu,letak atas meja..tak sedar Aiman ambik seekor..dia makan..sedar2 je dia dh tercekik…ekor udang dh masuk dlm mulut dah..kelam-kabut tepuk belakang dia sampai dia muntah..adeihhh sgt supens ok…

Lately Aiman dh sampai ambik benda atas meja tuu…susah le camni..x boleh letak sebarangan…

Hari ni agak free..so,buat operasi kemas rumah..lipat baju,susun baju,kemas dapur…vacuum semua…letih le jugak ni..

cimg3293.jpg

budak ni baru bgn tido tadi..tgk tu..gigit selimut pulak…geram sgt kat dia..sebab kacau mama lipat baju tadi….

3 responses to this post.

  1. ida..menu sangat sedap..sangat terasa nak makan pc ni jer…tersangatler lapo……

    Balas

  2. Posted by M@L@ on Februari 23, 2008 at 4:47 am

    terliur tgk hang masa mayang semua nyer npk meriah.. ni lom mkn lg klau mkn mesti MIL jln blkg x npk punyer ler sebab lalu blkg kekkekekkekekkeke….

    Balas

  3. you ni mmg rajin la masak..suka tengok makanan2 yg dimasak tu…sedap lak tu nampak. bertuah suami dpt isteri cam ni..hihi

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: