Kesian lagi…

Alhamdulillah…aiman dah ok…Tapi jangkit kat mama dia pulak. Ptg smlm dah rase loya2,perut pun rase x sedap.Asyik baring jela sampai hubby balik.Mmg dok rase nk muntah…tp tahan.Mlm tadi…dah dekat2 nak tido tu..kelam-kabut pegi kat sinki…haaa..mmg muntah dgn byknye sampai keluar kat hidung…adeihh..lepas tu nk sambung tido…Tiba2 leh bangun lagi gi muntah lagi…sampai keluar air jela…huhu…Lepas tu hubby letak bekas kat tepi tilam…mmg tido sorg jela mlm tadi.Aiman ayah dia yg tidokan. Guna jela ubat Aiman tu sbb Aiman pun dh baik. Pagi tadi seperti biase check suhu badan..tgk2 dh 38deg lebih dh…patutla sakit satu badan ni.Waa…x larat nk jaga Aiman lagi ni.Paksa Aiman tido jugak lagi sekali..Ubat demam pun x tau yg mana…Bufferin tu kenal la…Sgt takut nk mkn skrg ni..td cuma mkn biskut 4keping cicah air.Lapo sesangat sebenarnye..tp takut muntah lagi…huhu.

2 responses to this post.

  1. ida, la ni memang musim demam muntah2 + cirit2 nih…
    ayin dpt info fr skolah emir…
    banyak minum air k..get well soon!!..

    Balas

  2. Posted by queen nurr on Februari 1, 2008 at 6:47 am

    aik mayang…
    napa muntah2 syian aiman
    semoga cepat sembuh yek……

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: