No Title…

Emm…lega skit budak kecik tu tido.Baru dpt bertenet kejap.Tadi baru lepas menguli roti canai…smlm hubby ckp dah lama tak makan…aiiyoo…malas betul la skrg ni nak memasak2 sgt.Tapi buat jugak la kan…demi utk org tersayang…breakfast esok boleh la mkn roti canai…gulai ikan pun dh masak tadi.

Pagi tadi..gi buat pregnancy test sekali lagi..hubby suruh.Haha..agaknya dia tak puas hati sbb tgk aku dok mkn asam tiap2 hari sampai habis.Pastu period pun dh delay lama dh..2bulan dh takde.Hurmm..skrg ni tiap2 pagi dok ambik suhu badan jela.Tapi leceh skit pasal pakai termometer yg masuk dlm mulut tu..doktor suruh pakai yg tu.Sblm bangun,sblm buat apa2..kena ambik suhu badan dulu.Kalau yg elektronik tu kan senang..cucuk kat ketiak je..hehe.Pastu tanda kat graf yg doktor bagi tu..setakat ni tgk asyik naik turun naik turun..mcm bukit aje…15/12 ni kena gi kat doktor tu balik. Hopefully takde ape yg pelik la ye.

Aiman…emmm…makin aktif…makin laju berjalan…makin kurang merangkak..makin kuat memanjat….tiap2 hari rase masa ni suntuk sgt..terkejar2 nak buat ape pun…nak masak lagi…nak kemas rumah,lipat baju,sidai baju,susun baju,lantai ni kena sentiasa lap je..sbb takut aiman ni kutip makan pulak..mainan dia ni mmg selalu dia sepahkan..x larat nak kutip bola2 kecik nih…adeihh..nak mandi pun mmg kena tunggu dia tido le..susahle kalo jaga dia nak ikut..nak kurung dh takleh dh..dia meraung dlm tu…tiap2 hari tak sabar tunggu hubby balik….sebab ape???sbb nak pass aiman..haha..suruh tolong jaga bape minit pun dh ckp letih sbb aiman bukan nak dok diam..asyik panjat sana sini..tekan keyboard..panjat kat laptop nih…haha..baru tau org kat rumah ni dok bersilat dgn aiman tiap2 hari……sampai stress occay!!

cimg1755.jpg

ish..ish..amboi..tu dah lebih dah tu budak kecik….

cimg1739.jpg

ni agak2 kalo juai sekilo bape leh dapat ni….

cimg1757.jpg

time takmo makan dah pandai buat muka camni…huhu

Hubby ckp weekend ni nak gi jalan..hopefully jadi la ye…penat le jaga anak kat rumah..sesekali nak le melihat dunia luar sikit.Nasibla ade blog..tpt luahkan perasaan….huhu..

One response to this post.

  1. Posted by M@L@ on November 30, 2007 at 8:24 am

    wah dah nakal yer si aiman yer… biasalah mayang anak akak pon sama kalau mara skrg ni mesti dia akan ejek kite balik…
    kecian mayang mmg penat dok umah 1 hari layan si kecil ni.. selagi dia tak titun lg tu lah dunia x aman kekekkekeee…

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: