Aiman oh Aiman…

Aiman ni..makin aktif betul le skrg…kadang2 geram sgt rase nye. Tapi nak buat cemana. Anak sendiri kan..kena la jaga..kalo anak org..dh lame aku hantar balik..hihi.

cimg1413.jpg

ni pic pagi tadi sebelum keluar

collage2.jpg

yg ni namanya..cara2 mengeluarkan diri dari walker ok..ish..ish..baru dpt tgk cemana dia dapat keluar dari walker tuh…tapi ari tu..takde sofa kat situ pun dia leh keluar..cemana tu??

cimg1415.jpg

yg ni pulak…lengan mama yg berjaya digigit oleh Aiman..ish geram betul..sakit giler sampai bengkak nih..betul2 nmpk bekas gigi tuh…adeihh

cimg1333.jpg

suke sgt main printer ni..bukak tutup bukak tutup..ayah marah tu aiman..

cimg1399.jpg

suke sgt bukak pintu kabinet tu..dh byk kali dh tersepit jari kecik tu…

Skrg ni rase teramat le sibuk walaupun dok kat rumah je…mana nak kemas rumah lagi..dgn dibantu oleh budak kecik ni..paham2 le kan..org lipas baju dia nak lipas sama..lipat betul takpe jugak..dok tarik2 baju yg org dh lipat..org nk masak..dia pi tutup dapur gas tu..sampai pulak tu tgn kecik tuh…nak bertenet pun dia kacau..nak tekan keyboard sama..asyik nk kena layan dia jela..

 

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: