7 September 2007

Hari ni keluar beli brg dapo skit…sebelum tu kena singah kat 7 Eleven ambik duit…semenjak dh reti ambik duit ni..asyik kena ambik duit je. 1st time dulu,dh mlm mintak duit kat hubby sbb esoknye nk beli diapers Aiman..hubby kata..cash takde..gi cucuk sendiri. Hubby kata ade tulis english. Makanya aku pun pegi le….takut2 jugak sebenarnye…kot2 mesin tu telan kad ni jenuh le aku. Masuk je kad..aku x nmpk sebijik pun tulis english..ngaaa…ikut sedap jari aku jela tekan…betul pulak tu..maka..keluarlah duit yg nk diambik tu..hihi..sejak dr tu..dh bape kali dh gi ambik duit sendiri.

cimg1292.jpg

si panda melambai2 tangan bye2..hihi

cimg1302.jpg

kawaii ne….

Setelah penat membeli belah..kami pun pulang ke rumah…hihi..mcm skema le pulak ayat..haha. Balik masak ni…..

cimg1305.jpg

Bergedil,maguro steak,air asam black pepper,sayur kucai,salad..sume simple2 aje..

Skrg ni baby panda tgh tido…so ape lagi…nak gi bersiram pulak…nanti bapak panda balik..hihi

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: